Klachten en reclamaties

Klachten:

Heeft u een klacht over een product of over een ander onderwerp aangaande All Aqua kunt u deze via email aan ons kenbaar maken info@all-aqua.nl

Reclamaties:

Indien u bij ontvangst manco’s of schade constateert dient u dit aan te merken op de door u te ondertekenen (elektronische) vrachtbrief en vervolgens meteen aan ons te melden. Na ontvangst van de goederen dient u deze binnen 72 uur te controleren op overige zichtbare schades en manco's. Deze geconstateerde schade of manco dient u binnen 72 uur na levering aan ons te melden via e-mail. Het melden van een manco of breuk ontslaat u niet tot de verplichting om het complete factuurbedrag binnen de gestelde termijn aan ons te voldoen. Bij meldingen inzake manco's en/of schade buiten de hierboven vermelde termijn van 72 uur zijn we mede afhankelijk van de medewerking van onze toeleveranciers. Uiteraard zullen wij alles in het werk stellen om uw melding zo snel en volledig mogelijk af te handelen.

In geval van schade dient u het product niet te gebruiken of te monteren, vrijwel iedere fabrikant handelt naar 'montage = acceptatie van het product'. Wenst u het product wel te gebruiken gaan we hiervoor in overleg met de fabrikant.