Bezorgkosten / levering

Bezorgkosten

All Aqua heeft vele toeleveranciers en we zijn dan ook afhankelijk van de leveringsdiensten van onze leveranciers. Wij willen onze producten graag voordelig aan u aanbieden en tonen op onze website onze scherpste prijzen. Wijze van verzending/levering verschilt hierdoor per product of totale bestelling en hierdoor ook onze kosten die we voor transport aan u doorberekenen. Op onze website staan 2 soorten producten:

1 Offerte-aanvraag producten: Bij deze producten tonen wij een button met offerte-aanvragen. Wij informeren u graag betreft de bezorgkosten, totaalprijs en actuele verwachte levertijd, klik op de offerte-button, bel ons 0162-323734 of stuur een email naar info@all-aqua.nl. Afhalen van deze artikelen kan overigens altijd kosteloos.

2 Webshopbestellingen via winkelmandje: Deze producten kunt u in het winkelmandje plaatsen, bij deze producten hanteren wij onderstaande bezorgkosten:

- Afhalen van goederen kan altijd kosteloos
- Kleine pakketjes via PostNL € 6,95
- Bestellingen binnen Nederland van kleine sanitairproducten, die als collo/colli verzonden kunnen worden € 12,50
- Bestellingen binnen Nederland van grote sanitairproducten, breukgevoelige producten en of tegels (palletlevering) € 35,-
- Bestellingen binnen België van colliproducten € 25,00
- Bestellingen binnen België van tegels en groot sanitair (palletlevering) € 50,00
- Voor levering naar het buitenland of bv. de Waddeneilanden kunnen extra kosten worden gerekend, meer info op aanvraag.

Leveringsprocedure

De levering van uw bestelling vindt altijd in overleg plaats via diverse transporteurs en zijn afhankelijk van bestelling, afstand, gewicht etc, onderstaand enkele mogelijkheden. All Aqua is verantwoordelijk voor de levering en zal ook de manier van verzenden bepalen.

- Onze eigen bezorgservice: Complete badkamers, maar ook andere bestellingen kunnen we met onze eigen vrachtwagen bezorgen. We kunnen deze levering heel flexibel verzorgen en tevens heel gericht het verwachte tijdstip doorgeven. Bijkomend voordeel is dat er 2 betaalmogelijkheden bijkomen nl. contante betaling aan de chauffeur en betaling via de bank tijdens afleveren (internetbankieren, geen pin)
- Transmission, al vele jaren een belangrijke transporteur voor o.a. douchecabines, tegels, badmeubels etc. De werkdag vooraf wordt de bestelling bij ons afgehaald, indien de planning voor de dag erop bekend is ontvangt u een email met een tijdswindow van meestal 2 uur. Aanwezigheid is dan vereist, omdat dit voornamelijk grote producten betreft.
- Pakketdienst TNT, de producten worden de volgende dag bij u afgeleverd, bij eventuele afwezigheid kunt u het afhalen bij het dichtst bijzijnde TNT-office. (kranen, accessoires en andere kleine producten)
- Levering rechtstreeks door de groothandel. Exacte specificaties zijn afhankelijk van de groothandel.

Het is altijd aan de chauffeur om te bepalen tot waar uw levering bezorgd kan worden. Dit hangt volledig af van de grootte van de levering en uw ontvangstsituatie.

Reclamaties

Indien u bij ontvangst manco’s of schade constateert dient u dit aan te merken op de door u te ondertekenen (elektronische) vrachtbrief en vervolgens meteen aan ons te melden.Na ontvangst van de goederen dient u deze binnen 72 uur te controleren op overige zichtbare schades en manco's. Deze geconstateerde schade of manco dient u binnen 72 uur na levering aan ons te melden via e-mail. Het melden van een manco of breuk ontslaat u niet tot de verplichting om het complete factuurbedrag binnen de gestelde termijn aan ons te voldoen. Bij meldingen inzake manco's en/of schade buiten de hierboven vermelde termijn van 72 uur zijn we mede afhankelijk van de medewerking van onze toeleveranciers. Uiteraard zullen wij alles in het werk stellen om uw melding zo snel en volledig mogelijk af te handelen.